Ophalen startbewijs, zondag 13 juli 2014 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cees Duuren - WaarBenJij.nu Ophalen startbewijs, zondag 13 juli 2014 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cees Duuren - WaarBenJij.nu

Ophalen startbewijs, zondag 13 juli 2014

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

14 Juli 2014 | Nederland, Nijmegen

Gisteren mijn inschrijving bevestigd op de Wedren in het centrum van Nijmegen. Wat is de Nijmeegse vierdaagse populair, wat een volk komt er hier tesamen om het beste van zichzelf te geven en af te zien :-) Maar vooral voor 4 dagen gezelligheid en dan heb ik het nog niet eens over al die feestende deelnemers aan 7 dagen zomerfeesten in de stad. Gelukkig ben ik altijd snel klaar met het bevestigen van mijn inschrijving en het verkrijgen van mijn startbewijs/controlekaart. Als ik dan die rijen zie waar de debutanten staan, wachten en nog eens wachten, om hun inschrijving om te zetten in een startbewijs, pfffff. Vandaag is het moment gekomen om mijn rugzak in te pakken, eten (6 sneetjes bruinbrood met pindakaas, appeltje en een zakje chips), drinken (2,5 liter water en een flesje sportdrank), verzorgingmiddelen (tape, compeed, pleisters, zonnebrand en insectenspray) en natuurlijk het klaarleggen van de juiste kleding (schoenen/sokken, korte broek, dri fit shirt, petje en zonnebril, (regenkleding?)) Ook de mobiel behoort tegenwoordig tot de standaard uitrusting, al was het alleen maar om onderweg foto's te kunnen maken. Als ik dan ondanks mijn goede voorbereiding toch nog iets vergeten ben, dan kan ik mijn trouwe support Petra altijd nog een appie sturen. IK BEN ER KLAAR VOOR.

  • 14 Juli 2014 - 13:07

    Jos:

    Hoi Cees,

    Wandel ze deze week, het wordt warm dus sterkte!

    Groet,

    Jos

  • 14 Juli 2014 - 13:32

    Kees:

    Cees, succes. Je hebt je spullen al voor elkaar zie ik. Maar wat ik mis is een campina toetje? Het wordt heet dus vroeg starten, ben je ook bijtijds in Elst. Maak er mooie dagen van. Gr. Kees

  • 14 Juli 2014 - 13:37

    Edith:

    Heel veel succes en vooral plezier weer!!!

  • 14 Juli 2014 - 13:52

    Eveline :

    Hoi Cees, succes!

    Groetjes, Ben en Eveline.

  • 14 Juli 2014 - 14:03

    Henk:

    succes AJAXIED Henk van R.

  • 15 Juli 2014 - 00:23

    Hans:

    Cees, aan de voorbereiding zal het niet liggen zie ik. Als ze nu voortaan om 10 uur starten doe ik misschien nog eens mee. En ik zou vifitdrink meenemen dat is ook goed voor de omzet. suc6 Hans. ( tsjonge er zijn nog ajaxieden na dit WK)

  • 15 Juli 2014 - 01:34

    Rob & Monique:

    Heel veel succes!
    Gaat jou zeker weer lukken!

    Groetjes rob & Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Cees

Ceesies4DaagseBlog

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 3646

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: