vierdaagse! Ik ga weer starten volgende week:-) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cees Duuren - WaarBenJij.nu vierdaagse! Ik ga weer starten volgende week:-) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Cees Duuren - WaarBenJij.nu

vierdaagse! Ik ga weer starten volgende week:-)

Blijf op de hoogte en volg Cees

10 Juli 2014 | Nederland, Nijmegen

Volgende week begint de vierdaagse van Nijmegen weer. Ik heb er zin in! Het weer ziet er goed uit volgende week, beetje zon, beetje regen. Zondag ga ik mijn startbewijs ophalen en daarna koffie drinken bij de aardige mevrouw Braam. Bij haar mag ik de hele week mijn fiets parkeren.
Afgelopen jaar kreeg ik vele sms-jes,app-jes en telefoontjes, vandaar dat ik nu een dagboek bij ga houden via deze blog. Als ik onderweg leuke plaatjes kan schieten, zet ik ze bij mijn verslag. Kom ik bekende Nederlanders tegen horen jullie dat ook. Medische verhalen over blaren, bloedblaren, spierpijnen zal ik jullie besparen.

  • 10 Juli 2014 - 21:22

    Petra:

    En vrijdag staan we weer op de Via Gladiola!

  • 13 Juli 2014 - 12:29

    Willy Martens:

    Hoi Cees,

    Veel succes wij volgen je barre tocht met belangstelling.
    groetjes Alex/Willy.

  • 13 Juli 2014 - 21:53

    Lorna:

    Hoi Cees, veel succes volgende week ik zal je volgen dmv de blog!Leuk.

  • 16 Juli 2014 - 14:19

    Willy Martens:

    Cees,je blog vinden we heel leuk,hopen voor jou dat de missie slaagt, succes nogmaals en we volgen je hoor
    dmv je reisverslag

    groetjes Willy/Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Cees

Ceesies4DaagseBlog

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 3660

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: